Sherlock (TV series)


                                                                         Sherlock

          Bu kayıdı WC'den yapıyorum . :) Sherlock zeki, ileri görüşlü, çıkarım yapma ustası bi o kadar asosyal, acımasız, duygusuz bir insan .(Tanrım ben neden böyle olamıyorum) Hiç eskimeyecek bir başyapıt olan sherlock holmes efsanesinin günümüze uyarlanmış hali. İnsana 1.5 saat içerisinde şekilden şekile sokan bir dizi. 1 sn. sifonu çekmeliyim .. Bu tür insanların illa ki kafadan kontak olması gerekiyorsa Hazırım..! Seyirciler için sadece 1 tek kötü yönü var oda '' Ben neden böyle değilim ?'' sorusu. Bu dizi herkese bu soruyu sordurur. Senede 3 bölüm veren dizi istikrarlı , kurallı , katı bir çizgi çiziyor.Herkesin izlemesini katı bir şekilde tavsizye ederim. Benim artık çıkmam gerek içeride yanlış birşey yaptığımı düşünmesinler. Saygılar..

Yorumlar

  1. sherlock gerçekten izlenmeli peki sherlock holmes filmi hakkındaki yorumlarınızı da yazar mısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. film benim sherlock ile ilk defa karşılaşmamı sağladı . Hele ki sherlock rolünde benim en sevdiğim oyunculardan biri olan r.d.j. 'ı görünce beni derinden etkiledi. 2. filmi izleme fırsatı bulamadım henüz ama aldığım yorumlara göre güzelmiş tabiki izlenmeli bana sorarsanız . Saygılar...

      Sil
  2. Senede 3 bölüm değil 2.sezonu tam tamına 4 bölüm sürmüştür saygılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. sezonun 4 bölüm olduğunu hatırlatmak isterim :) Ve tamamen haklısın ...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar