İnception



                                                                             İnception 


 Nerden başlasam ... Christopher Nolen benim bu ara favori yönetmenim kullandığı teknolojiyi youtube'dan kendi gözlerimle gördüm. Leonardo 'nun filmlerindeki şu mutsuz sonlar beni kendine çekiyor nedendir bilmem . Oyunculuğunun bir Oscarla taçlandırılması gerekiyordu ama sağlık olsun .İnsan beynine fikir sokma fikir yerleştirme ben böyle lanet bir hayal gücü görmedim .Molly pencereden atlarken arkasından ne kadar saydırdığımı bir ben bilirim . Filme gelince yüksek teknoloji 8.8 puan izlemede yanına hünkar beğendi yap. Konunun ne kadar muazzam olduğunu söylememe gerek bile yok . Ben varya rüyalara girebilsem Megan Fox'un rüyasına girerdim . 1 ,2,3,4 rüya derken bir bakmışsın......uyanmışız...







Yorumlar

Popüler Yayınlar