The Gambler




Bu filmin IMDb den 6.1 almasının akıl alır bir tarafı yok. Konu Gamble olduğunda bu filmi karşılaştırmam gereken film belli "21". Ne hikaye ne de kurgu 21'in yanından bile yaklaşamaz. Neyse ben çekmedim ya filmi biraz da içerikten bahsedelim. Asosyal üniversite hocamız kendisi kaybetme bağımlısı olur az biraz, üstünden çıkartmadığı lacivert takım elbisesi ile ( başka kıyafetin mi yok be adam ) kumar oynayarak borç üstüne borç yapar, evi barkı satar aileyi aç ve açıkta bırakır çocuğunu böbrek mafyasına satar demek isterdim ama ve lakin bu bir türk filmi değil. Fakat bu bir türk filmi olsaydı inanın bana daha çok aksiyon olurdu adamımızın her yaptığı şey tahmin edilebilir, annesinden aldığı bütün parayla gitti yine kumar oynadı, öğrencisini düdükledi falan filan, bu sebeplerden ötürü çok öngörülebilir bir film olduğunu düşünüyorum. Ben olsaydım adamımızın güçlü bağımlılığının yanına az biraz zeka az biraz da azim eklerdim. Çok çabuk pes etti kendileri :P Zaten Mark Wahlberg'ü de hiç sevmem.


Yorumlar

Popüler Yayınlar