Bir Gün

                                                         
                                                                             Bir Gün


  Bir gün ama bir gün burda olmadığım bir gün.... Yok yok alakası bile yok, bu filmi kız okuyucularım için yorumlayacağım . Hayatımda izlediğim ilk aşk filmi olması bizi birbirimize kenetledi doğrusu ve benim aşk filmlerine bakışımı değiştirdi. Filmi izlerken insan şöyle bir havaya kapılıyor ''Seviştiler mi? Sevişiyorlar mı? Sevişecekler mİ? '' tarzında. İnanın bana ben ne ara seviştiklerini anlamadım . İki genç mezuniyet partisinin sonunda birbirine hediye vermek isterler ( artık neyse ?? ) Ama sevişmekten vazgeçerler .Arkadaş olarak kalırlar . daha sonra bunlar ayrı yollara gider herkes kendi hayatını kurar , hayatlarında inişler çıkışlar olur derkenn. En sonunda tekrar birleşip Parise taşınırlar . Pariste kesin seviştiler onu biliyorum sonuçta evlendiler. Kitap uyarlaması olan film bence başarılı Ah benim öküz sevgilimde böyle ruhsuz ,duyarsız ,aptal ,diyen kızlar aslında kendi hayat hikayelerini izleyecekler . İyi seyirler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar