Kehanet




                                                                    Kehanet

Bak şimdi dünya yok olacak ve birileri bunu oğluma söyleyecek . Ben ne kadar egoistim yaa oğlumu bile kıskanırdım doğrusu ''Neden bana söylemediler diye.''. Neyseki Nicolas abimiz benim gibi değil adam dünyayı kurtaracak yaa (!) Benim babam papaz olacak ,rahip olacak , ben ataist olucam adamı asarlar pardon çarmıha gererler. Film aslında sonun başlangıcından söz etsede sonu beni pek sarmadı bunun nedeni konu değil yönetmenin senaryoyu doğru yorumlayamamış olması. Imbd'den 6.9 almış çok yerinde bir puan . İzlemelimiyiz sorusuna cevabım '' İzleyin ama anlayacağım diyede çok kasmayın '' sonuçta kadınlar bindiği dalı kesmezmiş..

Bu sahneye gelince ne eşşek bir adamsın sen Nicolas oğlun elden gidiyor bişey yap . Türk olsa varya yemin ederim uzay gemisine atlardı, bi şekilde yapardı emin olun..

Yorumlar

Popüler Yayınlar